Mesti yang sekali sekala balik jb dah tak jumpe warung depan kubur mahmoodiah tu kan? Kalau korang tak nampak, maknanya….

Bukan. Warung tu dah pindah sebelah Petron depan SMK I.J Convent. Lagi besar dan selesa. Abang sarap sini semalam. Macam biasa sarapan pagi ada, mee kari, nasi lemak, soto, lontong, roti canai pon ada.

Port lepak pon dah besar siap ada ruang ‘khas’ untuk dak2 gomen sarap supaya tak nampak di khalayak ramai. 😅. Port abang2 pencen kat luar je.

Korang nak Abang sarap mana lagi? Ce komen, korang sajes, Abang datang!

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

Leave a ReplyCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.